AdWords - kampania linków sponsorowanych

Kampania linków sponsorowanych Google, zwana również: AdWords umożliwia
proste, szybkie i efektywne dotarcie do Użytkowników, którzy aktywnie szukają
oferowanych przez firmę produktów lub usług. Linki sponsorowane docierają do
potencjalnych klientów z grupy docelowej. Cennik AdWords oparty na systemie
koszt za kliknięcie ułatwia kontrolowanie kosztów i oznacza, że płaci się
tylko wtedy, gdy Użytkownik kliknie na wyświetlaną reklamę.

Samodzielne tworzenie reklam
Państwo tworzycie reklamy i samodzielnie dobieracie słowa kluczowe, czyli
słowa lub wyrażenia związane z Państwa działalnością.
Reklamy są wyświetlane w Google
Reklamy są wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych
użytkownikom wyszukującym je w Google. To znaczy, że reklama trafia do osób
już nią zainteresowanych.
Przyciągasz uwagę klientów
Użytkownicy mogą kliknąć Państwa reklamę i dokonać zakupu albo dowiedzieć się
więcej o Waszej firmie. Tak, to aż tak proste!

Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
Teraz możecie Państwo reklamować się osobom wyszukującym w Google. Nawet jeśli
wyświetlani jesteście już Państwo w wynikach wyszukiwania Google, program
AdWords może Wam ułatwić dotarcie do nowych grup docelowych w Google i naszej
sieci reklamowej.
Większa kontrola
Można edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia żądanych
wyników. Można również stosować rozmaite formaty reklam, a nawet kierować
reklamy na określone języki i lokalizacje geograficzne.
Mierzalna opłacalność
Nie ma wymogu minimalnych wydatków ani określonego czasu. W przypadku wybrania
opcji kosztu kliknięcia koszty są naliczane tylko w razie kliknięcia reklam
przez użytkowników. To znaczy, że każda złotówka z budżetu jest wydawana na
pozyskanie nowych klientów.