FAQ - pomoc techniczna dla kont pocztowych
Jak skonfigurować główne
konto pocztowe w moim programie pocztowym?
Przy zakładaniu konta zawsze
tworzone jest konto pocztowe twojlogin@domyslnyadres.pl. Konto to nie jest
wliczone w liczbę dodatkowych kont e-mail, ponieważ nie można zmienić jego
nazwy. W związku z tym, że jest to konto główne, wszystkie e-maile, w których
zdefiniowany odbiorca nie posiada konta e-mail w Państwa domenie, domyślnie
zostają przesłane na główne konto pocztowe. Aby skonfigurować konto wystarczy w
swoim programie pocztowym podać następujące dane:
Login: twojlogin
Hasło: twojehaslo
POP3: mail.domyslnyadres.pl
SMTP: mail.domyslnyadres.pl
Login i hasło otrzymują Państwo
od Art Creative po rejestracji lub pełnej aktywacji konta.
Jak skonfigurować konto
e-mail utworzone w Panelu Administracyjnym?
Otwieramy nasz program pocztowy
(np. Microsoft Outlook Express) i przechodzimy kolejno: Narzędzia Konta Dodaj
Poczta. Wpisujemy swoją nazwę oraz e-mail i kolejno dane:
POP3:
mail.domyslnadomena.pl
SMTP: mail.domyslnadomena.pl
Nazwa konta: nazwa@domyslnadomena.pl
Hasło: hasloDlaKonta
W tym momencie konto zostało
skonfigurowane dla programu pocztowego Outlook (Express). Dane można edytować w
zakładce Narzędzia / Konta po wybraniu nazwy konta i kliknięciu na Właściwości.
Uwaga ! Serwer wymaga uwierzytelnienia.
Jak sprawdzić pocztę przez
WWW?
Pocztę przez WWW można
sprawdzić korzystając z trzech systemów obsługi poczty elektronicznej Webmail,
dostępnych po zalogowaniu się pod adresem:
http://www.domyslyadres.pl/webmail
(nieszyfrowany skrót do portu
2095), jako login wpisując swój e-mail (np.
nazwa@domyslnyadres.pl).